Gyakori kérdések, amit lehet hogy Te is megkérdeznél, de mások már megtették helyetted…
Hogyan zajlik egy megrendelés?
Válaszd ki a megvásárolandó terméket, majd helyezd kosárba. A kosarad tartalmát ellenőrizni tudod a "Kosár megtekintése" opcióval. A "Kosár frissítése" lehetőséggel a mennyiséget tudod beállítani. Ugyanitt tudod érvényesíteni a kedvezményre jogosító kuponod is, ha van. Ha a kosarad tartalma rendben van, abban az esetben a "Tovább a pénztárhoz" gombot válaszd. Töltsd ki a megfelelő adatokkal a rendelési űrlapot, majd válaszd ki a kívánt fizetési és szállítási módot, és kattints a "Megrendelés elküldése" gombra. A sikeres megrendeléshez el kell fogadnod a felhasználási feltételeket. E nélkül sajnos nem lesz sikeres a vásárlás.
A megrendelésed elküldése után kapsz tőlünk egy értesítő e-mailt, amiben minden adatot megtalálsz a leadott rendelésedről.
Hogyan tudom a terméket kosárba tenni?
Háromféleképpen teheted a kosaradba a megvásárolni kívánt terméket. A legegyszerűbb megoldás, ha a kurzort a terméklistán a képre viszed és a termék fotó mellett felugrik egy kis kék kosár, amire ha egyszerűen rákattintasz, már a kosaradban is van a termék. További lehetőségek: a termékre vagy a "Megtekintés" opcióra kattintasz és a leíró adatok alatt a "Kosárba rakom" gombot megnyomod.
Mikor kapom kézhez a terméket?
A szállítás várható időpontjáról telefonon értesítünk.
Hogyan kapom kézhez a csomagot?
Megrendelésnél Te választhatod ki, hogy futár szolgálattal vagy személyes átvétellel szeretnéd átvenni a terméket.
Hogyan tudok fizetni?
Megrendelésnél Te választhatod ki, hogy melyik feltüntetett fizetési móddal kívánsz vásárolni.
Mit csináljak ha nem találok egy terméket?
Amennyiben nem találsz egy terméket, az oldalt található üzenő-box segítségével vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy minél hamarabb segíthessünk Neked.