Az Apple már több órát ad el, mint a teljes svájci óraipar

Apple Watch

Az Apple rekord évet zárt tavaly, már ami a bevételeiket illeti, amiben nyilván közre játszott az is, hogy a Strategy Analytics legújabb elemzése szerint 2019-ben több Apple Watch-ot értékesített, mint ahány órát a teljes svájci óraipar. A kimutatás alapján a cupertinói cég 31 millió hordozható eszközt adott el tavaly, ami 36 százalékos emelkedés a megelőző évhez képest, míg a svájciak (ide tartozik pl. a Swatch vagy a TAG Hauer) mindössze 21,1 milliót, ami 13 százalékos visszaesés 2018-hoz képest.

“Az analóg karórák továbbra is az idősebb vásárlók körében népszerűek, de a fiatalabbak egyre inkább az okosórák és egyéb viselhető kütyük felé húznak” – írja Neil Mawston, a Strategy Analytics ügyvezető igazgatója. “A hagyományos órákban utazó svájci gyártók – mint a Swatch vagy a Tissot – vesztésre állnak az okosórák háborújában. Az Apple Watch jobb termék, amit sokkal ügyesebben értékesítenek, és vonzóbb a fiatalok számára, akik egyre inkább az okosórák felé húznak. A svájciaknak egyre kevesebb idejük van, hogy érdemben beleszóljanak az okosóra versenybe.” – tette hozzá Steven Waltzer elemző.

Az Apple Watch évek óta piacvezető az okosórák kategóriájában, és 2017 egyik negyedévében egyszer már sikerült túlszárnyalniuk a teljes svájci óraipar eladásait, de most először fordult elő, hogy egy teljes évre levetítve sikerült maguk mögött hagyni az analóg órákban utazó konkurenciát.

Forrás és kép:24.hu/tech

Oldalunk cookie-kat használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close